19/12 -10

Magnus Betnér var helt fantastiskt bra och han är ju inte lite snygg heller. Riktigt riktigt roligt var det! Tack My för den julklappen! <3

Tog tåget till Västerås vid 16 och nu sitter vi och kikar på tv och har nyss ätit och fikat. Så gott när man är hungrig som en gnu. Ska alldeles strax hoppa in i duschen och sen fortsätta mysa framför tv:n.

Imorgon är det sista dagen med lektioner i skolan och på tisdag har vi BF-dag i skolan. Så sköönt men jag gillar inte att på sista dagen som vi har lektioner så har jag TVÅ prov. Matteprovet tror jag att jag fixar enkelt men gympaprovet känner jag mig inte lika säker på så ska ta och läsa igenom häftet några gånger till och försöka printa in det i min hjärna. Det är verkligen skittråkigt, för det handlar om människokroppen och jag bryr mig verkligen inte om vad alla ben i kroppen heter.

Nu är det snart julafton men jag har inte riktigt någon speciell julkänsla än men den kommer nog förhoppningsvis. Den brukar göra det lagom till uppesittarkvällen så får hoppas den kommer då.

//Ström

"Julen handlar inte om godis och glitter eller vem som får vad. Den handlar om att ge av sitt hjärta och göra någon glad"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0