bläääump

Idag har jag skrattat asmkt, speciellt på engelskan och svenskan när vi har Jenny. Så jävla roligt! Lite citat från lektionerna:
"Att komma in i den här klassen är som att vara på studiebesök på ett mentalsjukhus" - Jenny
"Men vet ni hur jobbigt JAG har det??" - Jenny efter att nån sa typ att det var drygt med svenska.
"Are you disgusting?" - Jenny när hon skulle fråga om vi diskuterade, liiite fel där kanske.
Sen så skulle Gustav jävlas och ta kort på henne med webkameran på datorn och hon får en chock när hon ser sig själv på skärmen så hon skriker till och på bilden så är hon på väg att vända sig bort samtidigt som hon ser jätteförvånad ut.. hahaha så jävla roligt. Lektionerna var helt spåårade och alla verkade övertrötta men faaan vad kul det var! :D

Sen åkte jag hem och började laga mat eftersom pappa jobbar eftermiddag och mamma jobbar kväll, så fick jag äta själv.. När jag står och lagar mat så ringer Mysken och berättar att om jag kommer till Sthlm nästa helg så ska jag få en helt awesome present. Så jag ringer farmor och frågar om hon kan betala tågbiljetten och det kunde hon. (Y)
Så nästa helg ska jag på Magnus Betnér i Sthlm!!!! :D Så nästa fredag åker jag dir efter skolan och sen går på Magnus Betnér och umgås med Mysken hela helgen. Åker hem på söndagkvällen och sover i Västerås hos syster och svåger. Firar samtidigt Jennie lite eftersom jag egentligen skulle dit på födelsedagsfika på lördagen men då är ju jag i Sthlm. Åker dir till skolan på måndagmorgonen och då är det sista riktigt skoldagen innan JULLOV!!!! :D



Och den veckan är fullsmockad med grejer men det orkar jag inte skriva nu utan det kommer senare. :)
Nu är det snart heeelg igen och jag ska först umgås med Mysken på fredag och antagligen Jenny och Andreas på söndag. Myyys!

Btw Jenny tkr att jag är störd men jag tror inte hon menar det, jag menar, jag är ju fullständigt normal. Det är alla andra som är störda men INTE jag!

//Ström

"Eftersom jag har tre citat i texten så blir det inget citat här, mer än det jag just ja så okej då! Det blev ett citat" - Lena Ström

Kommentarer
Postat av: Jenny Ericsson

Störd är du men jag tycker om dig ändå :) <3

2010-12-10 @ 05:59:32
URL: http://eriicssonj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0