heeeelgen = slut!

Nu är snart helgen över, bara den sista segdagen kvar som jag ska ägna mig åt att städa och tvätta lite.

Planerna ändrades faktiskt igår som jag förstod, Malin F frågade om jag kunde vara barnvakt igår kväll och sen hela natten och jag sa ja. Så jag drog dit vid nio typ och somnade i soffan strax innan två och strax därefter så kom Malin hem så då satt vi och pratade ett tag och sen drog jag hem och sov istället, skönare att sova i sin egen säng än i en soffa. :)

Nu sitter jag här och önskar jag hade en miljon så jag kunde köpa en massa grejer. typ lägenhet, dator, systemkamera, massa kläder o.s.v. Fatta skönt det skulle vara att ha så att det räckte till en jävla massa saker och sen kunde man ändå spara massa pengar också.. ååh skulle va awesome!

Frågan är om jag verkligen orkar städa idag och om det verkligen behövs.. Det är inte stökigt, kanske lite dammigt nånstans men det kommer ändå tillbaka så fort så det gör inget om jag väntar några dagar... hmmm, I-landsproblem! (Y) Nu ska jag kika facebook en sista gång sen så ska jag hitta på nått jag kan göra.



//Ström

"Brist på pengar är roten till allt ont..."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0