Sthlm

Hur många bestämmer sig för att ta tunnelbanan till Slussen kl. 11 på kvällen ENDAST för att köpa en cheeseburgare och en dricka? Jo jag och My. Men varför inte liksom, man kan ju det. :) Det är så awesome med sthlm att ja, på lite mindre än en timme så kan man gå ner till tunnelbanan, åka till slussen, ta en cheese och sen åka hem igen. Okej, jag var lite skeptisk mot Sthlm men vad fan, jag ÄLSKAR det! Skillnaden mot liksom Norberg är större än tio blåvalar med fetma, och jag älskar det! Jag förstår nu varför min mormor älskade Sthlm så mycket! :)
Idag ska vi göra Södermalm och gamla stan, spana runt lite och ta tusentals bilder! Det kommer bli awesome.
Igår låg vi och pratade typ halva natten om allt mellan himmel och jord och det var riktigt nice, men vid tre så bestämde vi oss för att det kanske var dags att sova så då gjorde vi väll det. :)
Nu ska jag hoppa in i duschen sen tar vi tunnelbanan till Söder! :)
//Ström
"Stockholm i mitt hjärta, låt mig besjunga Dig nu. Åldras i ungdomlig grönska, öarnas stad det är Du!" - Lasse Berghagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0