Helgen som var och soooooooooool! <3

Har varken haft tid eller ork att uppdatera något de senaste dagarna. Men nu så har jag lite utav det iaf så blir ett kort inlägg..

I fredags (ledig) så städade jag och tvättade hela dagen. På kvällen skulle jag och Jenny vara fyllechaffisar men det sket sig och vi festade hos hennes granne istället. ASROLIGT! Trots att jag råkade göra bort mig fullständigt där på natten men som tur var inte inför någon på festen men failade totalt efter den.. Usch, skäms! Men vad ska man göra, bita ihop och gilla läget finns inget jag kan göra åt det nu iaf.

I lördags så var jag bakis och tyckte synd om mig själv och sen var det jobb som gällde på kvällen. Det blev en riktigt trevlig kväll, för folket på andra sidan bara var riktigt roliga att prata med. :) Sånt gillas!

Sen söndagen bestod av lite plockande och sen grillning with das pääron.. Jag är awesome på att grilla! :) Sen var jag ute och gick med Kristin. Najsligt!

Igår så var det skola, hem, Fagersta igen, kaffe med Stefan, glo på trasig moped med Stefan och pappa och sen några till, hem igen, duscha, sova.. Överlag så var jag på skitkasst humör hela dagen men kortare stunder så blev jag på lite bättre humör.. men skit i det..

Idag... Skola, ABD arbete, kasst humör, soool, skriva tal, huvudvärk, ännu sämre humör, sänghäng, kanske en promenad senare, vänneravsnitt, sova...

Over and out!

//Ström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0