7/12 -10

Ligger här i den skönaste sängen som finns och väntar på att tiden ska gå fortare. Jag vaknade vid 5 och kunde inte somna om så jag har varit vaken ett tag och såg nu att jag har sovmorgon så jag börjar inte förän halv tio idag. Skönt men lite segt att ligga och vänta så det kanske blir några avsnitt till av julens hjältar ;)

Idag ska jag till tandläkar'n så jag slutar strax innan tolv idag så jag har 2 lektioner idag, jääävligt skönt! Imorrn slutar jag strax innan tre för jag ska till lasarettet kl. 15. Sen ska jag träffa Jenny lite och prata allvar med henne...

Jag tkr Pia och Ulla kan ringa snart och säga att de är klara med att betygsätta mig så jag kan gå till praktiken och hälsa på alla och hämta betyget. Jag saknar praktiken nått så oerhört mycket!

Nej nu ska jag tvinga mamma att röka med mig och sen kolla lite på julens hjältar (Y)

//Ström

"Där det finns barn är det alltid jul" - Danskt ordspråk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0