Jullov!

Nu har jag äntligen jullov, det har varit såååå efterlängtat kan jag lova. :)
Idag har vi haft julavslutning med BF, riktigt roligt! Och mitt lag vann, aaawesome!

Sen jag kom hem så har jag inte gjort så mycket alls, var över till Jenny och Lena och bytte julklappar och fikade ett tag, pratade massor och bara mööös! Sen gick jag hem igen och har suttit vad datorn sen dess.
Skönt kan jag bara säga! Imorrn ska jag göra exakt samma sak förutom att LillRasmus joinar mig på eftermiddagen/kvällen.

På torsdag så är det "lilla julafton" först med Mats. Skinkmacka och gröt och mys med älskade morbror, sen drar jag över till Malin och Miguel och inväntar folkmassan. Julklappsbyte med Rasmus och Louise och sen uppesittarkväll med Jenny, Andreas, Malin, Miguel och LillRasmus! <3 Sen är det JULAFTON!! :D

Awesomeness! Men nu tänker jag återgå till att fb-nörda och kika på tv.

//Ström

"Jag skrattar idag, kanske gråter jag sen. Jag vill leva i nuet, inte ångra mig sen. Så jag lever idag, idag, idag. Morgonda'n är för långt bort men vi är här idag. Så jag skrattar idag..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0