1/11 08.35

Nu är jag vaken! :) Nu är det inte alls långt kvar tills jag ska åka! Jejj! :D Vi åker strax innan tio för mamma skulle köpa blommor till Ingrids grav på vägen till sthlm så vill vi ha lite extra tid.
Jag ska härja med Mammi HELA VÄGEN! Hon kommer slå ihjäl mig efter kanske 1/4 av vägen, men vad gör det? Då säger jag bara: Herregud, var inte så arg! :O.
Jag är trött som fan, det är därför jag skriver som jag skriver :P

Jag har precis duschat och slagit på lite mjusik, reggae<3. Det är fan den bästa morgonmusik för man kan sitta och chilla till den. :)

Nej nu ska jag klä på mig, bädda och plocka i ordning lite.
Ha en fiiiiiin dag!

//Ström

"Tänk vad mycket man kan åstadkomma om man inte bryr sig om vem som får äran" Harry S. Truman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0