Pepp!

Okej, jag är skitpepp på att åka till sthlm och vill bara att klockan ska gå fortare. Jag borde egentligen sova men jag kan inte för när jag väl la mig ner så blev jag pigg. :)

Jag och min Myskoxe ska spana in hela jävla sthlm (nästan iaf) i veckan. Så det kommer komma värsta bildbomben sen, jag lägger upp alla bilder på fejjan sen också. Så från imorgon tills torsdag kväll så kommer jag och My springa runt som yra turister i hela Sthlm och ta massa kort. :P Vi kan roa oss vi och det blir en jävla massa steg på stegräknarna, det ni!

Kommer sakna Jenny ganska mycket bara, det är det enda som är lite tråkigt. :( Men ska ju antagligen umgås med henne och Andreas på fredag när jag kommer hem så det är ju ett plus om vi inte åker med dom hem från V-ås för då får jag ju träffa henne tidigare! (Y)

Jag kommer ha ett underbart fullspäckad höstlov och det är så awesome!
Måndag-Torsdag: Mysken och jag gör Sthlm!
Torsdag eftermiddag: Morfar! <3
Fredag: Kanske umgås med UnderbarasteJenny och Andreas.
Lördag lr Söndag: Fika med BästasteTina! (Träffa A-L och Bebis)
Ska försöka hinna köra lite bil den kommande helgen också. :P



Underbara människor de där två! <3

//Ström

"Delad glädje är dubbel glädje!"

Kommentarer
Postat av: Mysken!

Ja för fan Lena nu kör vi! Och jag får jue säga att de va en ovanligt snygg bild du lyckats plocka fram ;)

2010-10-31 @ 23:46:03
URL: http://hildamanda.blogg.se/
Postat av: Leeenaa

Det gör vi! (Y) Den är riktigt jävla snygg! :)

2010-10-31 @ 23:52:10
Postat av: Malin

HÄLSA MORFAR! <3

2010-11-01 @ 11:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0