Dag 2 - Min första kärlek

Jaadu, Nu tolkar jag rubriken som min första riktiga kärlek. För annars blir det här ett väldigt kort inlägg om man ska tolka den som första förälskelse.

Min första kärlek var Stinget. Så var det faktiskt, jag var dödskär i honom och vi hade mer eller mindre ett förhållande som på många sett var knepigt men jag var kär i honom och han var kär i mig (sa han iaf).

Ja jag vet inte vad jag mkt mer kan skriva om honom och mig. Han var den absolut första som jag älskade på det sättet och jag var så lycklig när det bara var han och jag och vi bara kunde ligga i hans soffa och prata, skratta, skojbråka, mysa, gråta eller bara vara tysta och njuta av varandras närvaro.

Oj vad jag saknar det och vad jag saknar Stinget... :/

Vila i Frid älskling <3


Idag har jag inte hunnit göra så mycket mer än att vara i skolan. Det var sådär idag.. Hade matteprov som gick åt helvete, men bara att göra om sen och hoppas det går bättre. Skittråkigt på esteten och rätt tråkigt på första delen av kommunikationen. Hoppas på en roligare dag imorgon...

Nu ska jag käka maat!

//Ström

"When everything is made to be broken, I just want you to know who I am..."


Kommentarer
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!



svar: Jätte kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu uttagen så går in och kolla om det är du, om det inte är det så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)

kram

2011-02-21 @ 22:23:59
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0