Dag 3+4 - Mitt liv + Mina misstag

Jag slänger ihop två i en för jag har inte riktigt koll på vad jag ska skriva så risken finns att dessa två punkter blir väldigt korta.

Mitt liv
Ja, vad kan man säga om det egentligen. Jag har väl ett ganska "normalt" liv egentligen. Jag är 17 år, fyller 18 i juli. Går andra året på barn- och fritidsprogrammet och trivs som fisken i vattnet där. Jag har många kompisar och några riktiga vänner. Jag är yngst i en syskonskara på 4.a, har en äldre bror och två äldre systrar. Sen har jag min "xtra-familj" Jenny och Lena Ericsson. Deras hem är som mitt andra hem och tvärtom för Jenny. :) <3
Ja, förutom skolan brukar jag umgås med vänner och familj, skriva texter/dikter/låtar, lyssna på musik och facebooknörda. Drömmer en massvis om vad som ska ske i min framtid och jag vet vad jag vill men frågan är bara om det kommer slå in. Hoppas och tror det mesta gör det. Ja, det var väl det jag hade att säga om det.

Mina misstag
Här finns nog ännu mindre att säga... Vill inte rada upp mina misstag men jag har gjort en del som fler eller färre vet om och så är det väl, har lämnat dom bakom mig. Nu lever jag i nuet! :)

Som sagt blev väldigt kort om de här sakerna.. :)


Idag har jag först varit i skolan och hade tre lektioner, svenskan var inställd, ganska skönt. :)
Sen gick jag dir till dagis och hämtade Wilma och sen hem till mig och mös lite sen till Sandra och drack kaffe, snackade skit och busade med SötWilma. :)

Fick se en ny bild på mosters älskling idag också.. Längtar så.. Den 12/7 så beräknas mosters älskling komma men jag slår vad om att Pyret kommer den 14.e på min födelsedag. :)

Mosters finaste <3

//Ström

"Glöm Dina bekymmer, imorgon kommer nya..."

Kommentarer
Postat av: Mamma Malin

vad gulligt du skriver om våran älskling.. <3 Jag ska knipa tills den 14 e :D

2011-02-22 @ 19:46:11
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

svar: Jätte kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu uttagen så går in och kolla om det är du, om det inte är det så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)

kram

2011-02-22 @ 22:27:34
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0