En rubrik

Ingen fantasi på rubrik idag.

Blev inge möta Jenny i Västerås igår för hennes tåg blev först försenat sen ställdes det in så jag väntade i V-ås men fick åka tåg hem själv iaf.. Det var verkligen inte min dag igår av en massa olika anledningar så jag var helt bitter och arg som vissa människor fick ut lite för men inte så farligt.

Helgen blir en bergvägen helg (vad ovanligt!!) Först imorgon så ska jag dra till Jenny och vi kommer prata sönder varandra! Sen på lördag ska jag först till min broooor och fira honom eftersom han fyller 23 på måndag. (Y) Sen drar jag hem en snabbis och slänger ihop en väska och hämtar högtalare och grejer sen blire myyys hos Sandra med massa fölk och sen ska jag ragga upp Jenny och följa med hem till henne så ska vi skeda hela natten lång! ;D Sen på söndag blir förhoppningsvis onlinepizza om jag lyckas fixa pengar tills det annars ska jag titta på när dom äter onlinepizza och bara vara social istället.. :)

Det kommer nog bli en asbra helg fast det saknas en liten detalj som var ganska viktig enligt mig, men det är väll bara att gilla läget och hoppas på det bästa.. :/

//Ström

"Jag tog en kula för Dig och fick en smula tillbaks, för Dig ska jag göra det tusen gånger om"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0