Irriterad!

Åh, jag är på så jävla dåligt humör!
Wilmas bilbarnstol har blivit stulen, hur fan kan man sno en bilbarnstol? Hur kan man sno från ett barn? Det värsta är att man vet vem det är också och vart den finns men kan inte göra något för man inte får ta lagen i egna händer. Måste vänta på polisen och tyvärr så är det så mkt annat ikväll så de har inte tid just nu. No offense mot det men det är ju så irriterande när man vill lösa det genom att hämta den och slå lite på personerna som är inblandade och sen äre över. vafaan! Jag fattar verkligen inte hur människor är funtade när man kan sno från ett barn! Okej om man snor en vanlig jävla cykel, det skiter jag i men inte från ett barn och en sån grej som är skapligt viktig att ha om man är/har barn!!!!

//En arg jävla Ström!






Kommentarer
Postat av: Beatrice

Fin blogg (A)<3

2011-02-10 @ 21:29:11
URL: http://beatriceneiglick.blogg.se/
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!



Tänkte bara tipsa om att du kan vara med och tävla om ett fint armband från våga i min blogg, klicka här för att komma direkt till tävlingen:)

http://domkallarmighannes.blogspot.com/2011/02/tavla-om-ett-armband-fran-vaga.html

2011-02-11 @ 19:19:33
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: Sandra

ja nu får vi bara hoppas att vi slipper skänka den till de FETA kriminellas verksamhet!!!!!!!

2011-02-13 @ 23:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0