Söndag

Så ja, jag hade rätt! Det blev en skitbra helg!

Ja i fredags har jag ju redan skrivit om men sen igår (lördag) så var jag först över till Malin & Miguel och tittade på melodifestivalen med dom. Min favoritlåt gick vidare.. Oh my god med the moniker var riktigt skön. :) Sen gick jag hem till Simon och skulle säga hej till Jenny men jag blev kvar där och hade jättetrevligt. Status till Simon som var iskall och gick in och drog ur sladden till tvn så musiken & festen kunde fortsätta... haha :p

Idag så har jag städat och fixat och sen bara tagit det lugnt fram tills typ vid halv 8 så drog jag till bergvägen(Sandra) och skulle dricka kaffe. Så blev lite kaffe, solsidan och popcorn vilket vi nu har gjort till en tradition förutom nästa söndag för då slår vi på stort och kör Onlinepizza eftersom det finns i Nbg nu! ;D wooohoo Norberg följer med i utvecklingen (Y)

Förmodligen så kommer jag befinna mig på bergvägen hela nästa helg för ovanlighetens skull. :)
Ba så att ni vet så om en timme är det exakt 5 månader tills jag är 18 barre!!! :D
Men samtidigt så skulle det varit min mormors 69års dag imorgon, saknar Dig min älskade tant <3
Nu ska jag slänga mig i sängen och slötitta på tv tills jag somnar. Over and Out!

//Ström

"Jag skrattar idag, kanske gråter jag sen. Jag vill leva i nuet inte ångra mig sen så jag lever idag idag idag. Morgondan är för långt bort men vi är här i dag. Så jag skrattar idag!"

Kommentarer
Postat av: Sannie

Glad alla hjärtans dag!

Idag anordnar jag en tävling då du kan vinna ett porträtt på en kändis som jag ritar till dig, va med och deltag vetja! :)

2011-02-14 @ 10:52:29
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0