Det här är en rubrik

Har noll fantasi på rubrik idag..

Igår var jag helt död efter skolan, vet inte varför men var helt slut i hela kroppen. Så jag var halvdöd i princip hela dan. Vi hade matteprov i skolan också och jag fick G! Jejj! :D

Idag så var det hur mkt som helst att göra, fullt upp hela dan!
Började dan med att försova mig, det var väl mindre bra. Jag vaknade fem min innan jag började så eftersom det tar ett tag att åka till fagge så blev jag en timme försenad. Kom till skolan vid halv elva lagom till mattelektionen och halvsov mig igenom den, var så jävla trött. Sen drog jag till Avesta med Bea och stryk ska hon ha för hon fick mig att skämmas ihjäl! Sen kom vi till norberg strax efter två och då gick jag till dagis och hämtade SötWilma, tog med henne hem för att äta mellis och mysa lite och sen hem till Sandra och lämna av henne och snacka lite skit. Drog hem ett tag, sen ut och gå och gick förbi byn och träffade Bea. Sen hem till Sandra och lämnade cigen jag var skyldig och snackade återigen lite skit och kollade på lägenheter. Vi har världens bästa plan! ;D Sen gick jag över till Jenny och Lena för att äta kvällsmat, baguette med ishavssallad <3 Pratade och myste lite med dom och kom hem vid halv elva. Nu är jag hyfsat trött och ska snart lägga mig under täcket och läsa ett tag och sen sova... jao intresseklubben antecknar! ;D

btw; muuuums!

//Ström

"Älska din nästa, och om han är lång, snygg
och farlig kan det väl inte vara så svårt?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0