nyår

Ja det har ju inte varit den bästa nyårsafton någonsin, men orkar inte dra hela historien men trots att det var ganska mycket tråkigt under kvällen/natten så hade vi också jävligt roligt...

Ska göra som många andra och försöka slänga upp mitt 2010 i bilder. :)

Januari
Det hände inget speciellt i Januari 2010.
Den 31/1 var det 2 år sen min älskade vän Stinget lämnade jorden.


Februari
Hände inte något speciellt i februari, så där har jag faktiskt ingen bild

Mars
Var jag på Jonas Gardell i Västerås m. Malin, Miguel, Jennie, Martin, Mammi och Jenny. Jag fick träffa Jonas före för att få en kram! Det var helt awesome!!!


April
Årets första bad avklarat den 29 april. ISKALLT!!!


Maj
Rasmus och Lollo flyttade till huset den 1.a och Miguel konfirmerades den 8.e


Juni
Jag sommarjobbade de två första veckorna på lovet med underbara barn på kärrgruvans fritids


Juli
Jag chillade mest, fyllde 17 och var halvdöd.


Augusti
Jag tatuerade mig, Jenny svek mig för Skåne, började skolan igen, var i sundbo med BF och Owe och Tina fick Bebis den 24.e


September
Skitkallt på RfM och bodde i Rasmus och Lollos hus i Avesta i en vecka (AWESOME).


Oktober
4/10 var det ett år sen jag förlorade min mormor <3 och en dag bestämde jag mig för att gå hem från skolan. Inte så jobbigt faktiskt och det ska göras om när snön är borta. :)


November
Hälsade på Mysken i Rågsved (Y), Vi spanade bl.a in hela södermalm och hittade lite kända människors lägenheter. Shanti Roneys port på bilden. och hade världens bästa praktik!


December
Firade jul och nyår typ xD, Hade mitt allra första lan med My, vi spelade sims2 och jag lekte med hennes systemkamera.


Det finns tre människor som verkligen gjort mitt 2010 och det är BästasteJenny, Mysken och LillRasmus! <3
Puss på finaste också ;)

//Ström

"Det spelar ingen roll hur långsamt Du går, bara Du inte stannar"
Inte så jobbigt faktiskt och det ska göras om när snön är borta. :)

Kommentarer
Postat av: mysan

du glömde Magnus Betnér jue! ;o

Puss på dej bästa vän <3

2011-01-02 @ 01:30:44
URL: http://hildamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0