Sten-Inge "Stinget" Sagen <3

Tillägnad Stinget 21/1 1979 - 31/1 2008 <3

Imorgon är det tre år sen hjärtat. :/ Det går inte en enda dag utan att jag tänker på Dig, utan att jag önskar att Du ska komma tillbaka. Att Du ska hålla om mig och säga att allt blir okej, att Du ska se på mig med de där jävla underbara ögonen. Jag saknar Dig och kommer göra det föralltid hjärtat.

För er som inte vet så var Stinget min allra bästa vän men för tre år sen så valde han att ta sitt liv, det är det svåraste jag någonsin har varit med om och än idag gör det ont och extra ont på årsdagen. :/




Flyg i frid och sov i ro min vän! Älskar Dig föralltid <3


//Ström

"Den jävligaste stunden i livet var den när Du gick, och allt var förlorat..."


Kommentarer
Postat av: LarsOve Sagen

Saknar han jätte mycket!!!

2011-03-15 @ 00:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0