Viktnedgång

Är ganska fascinerad utav vad jag faktiskt har lyckats med. På lite mindre än 5 månader så har jag gått ner 17kg. Fast jag själv tkr inte att det syns men det märks på kläderna, allt är typ för stort och det är inte värt att köpa nya än eftersom jag ska ner ännu mer!
Men jag har lyckats med en milstolpe iaf och jag är evigt tacksam till en underbar människa som stöttat mig, gett mig tips, peppat mig och utmanat mig för att klara av det här. En stjärna i himlen till honom!

Har tyvärr ingen bild jag kan jämföra med om det faktiskt syns eller inte så jag tog en nyss för att jämföra om några månader om det syns då, så jag väntar med spänning och fortsätter träna och så.

Idag hade vi även en vääääldigt kort skoldag. Kom till skolan halv 9 och hade gympa och sen får vi reda på att Lenas lektion är inställd idag och imorgon och sen så fick vi uppgifter istället för engelskan och svenskan så vi skulle kunna åka hem om vi ville istället för att sitta och vänta. Men jag var tvungen att vänta iaf för jag skulle till lasarettet vid 15, men jag ringde och fixade så att jag kunde dra dit lite tidigare iaf så jag behövde bara vänta tre timmar istället för fem. :) Sen så missade jag och Bea precis tjugo över ett bussen så vi tog en promenad upp till station och väntade på nästa buss där i solen. Längtar jättemycket till våren nu. :)


Bea, bryyyden som gör min skoldag awesome!

Imorgon har vi sovmorgon till tjugo i elva men jag ska ändå upp vid sju och dra ut och gå/springa lite för att komma igång. Segt i början men när man väl är klar så är det riktigt skönt att ta en dusch och sen sätta sig och äta frulle. Blir mycket piggare resten av dagen då. :)

Nej nu ska jag slötitta lite på tv och sova lite.

//Ström

"Det går bra nu, kompis, det går bra nu!"

Kommentarer
Postat av: Caroline N

du menar väll ändå att det är jag som gör din skoldag awesome?! hur kan man liksom inte tycka det? ;)

2011-01-13 @ 23:37:25
Postat av: Lena

Ja Carro Du oxå!

2011-01-13 @ 23:52:22
URL: http://leeenaa.blogg.se/
Postat av: A Meths

DUKTIGA DU!<3

2011-01-18 @ 19:00:17
URL: http://meths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0