Punkfesten 2011

Igår var det punkfesten och jag gick dit för att se Mimikry, Asta Kask och Dia psalma. Var lite besviken över Asta men mimikry och psalma var hur bra som helst!

Efter spelningen satt jag och babblade med en kompis och det var hur roligt som helst. Pratade verkligen om allt mellan himmel och jord. Kvällen blev så mycket bättre än vad jag trodde och det mycket tack vare ett par riktigt bra människor! Mer sånt tycker jag.

Idag är jag lite lätt schliten men inte så farligt som det kunnat vara. Men jag spenderar dagen med lite lugnt plockande och How I met your mother iförd ziperall, älskar söndagar! :P

Nästa vecka är sista skolveckan innan praktiken, har fyra veckors praktik på Lärkan, med gamlingar alltså. Jag är inte så jättepepp men det blir nog bra till slut. Men sista veckan inleds med att världens bästa mentorer bjuder på frulle på mentorstiden, hur skönt som helst!

Jag har upptäckt mig själv med att ligga här och le lite så där asfånigt emellan åt hela dagen. Jag har kommit på något rätt stort men som jag inte tänker säga vad det är förrän jag vet hur det faktiskt är. :P

Nej tillbaka till tv-tittandet!

//Ström

"It starts in my toes, and I crinkle my nose"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0