Påsklovet...

Förra helgen jobbade jag både fredag och lördag. Firade pappsi på söndagen med hela jäkla klanen Ström. Umgicks med bästa Jenny hela måndagen. Vi kikade i affärer, käkade ute, hälsade på Viola och Tommy, hämtade min bok hos Mikael, hämtade Simon i Norberg och sen drog till Hedemora med Simon, Viola och Tommy.. Riktigt jäkla rolig dag var det!

I onsdags var jag och Jenny över till Fagtown på morgonen och var på UM, sen drog jag förbi och fixade en sponsor till Alla barnens dag. Hem och duscha sen kom bästa Linn över och fikade och stannade och pratade i flera timmar och sen åkte jag med till Fagersta och så var vi hos Linnea och pratade sönder. Också en övermysig dag!

Sen har jag jobbat torsdag, fredag & lördag. Var jättelite folk på torsdagen men desto mer på fredagen och halvmycket i lördags. Jag var rätt slut efter den här helgen. Men hann även med påskbord på lördagförmiddag med världens finaste familj! <3

Igår käkade jag och Jenny hos XtraMammi och sen åkte vi upp till Gittan (Jennys mormor) för att bygga pussel och fika lite. Myyys! <3 Sen åkte jag och J hem till mig och hade filmmys! Awesome! <3

Min bok borde komma imorgon annars blir jag faktiskt sur, i torsdags var det en vecka sen de skickade den så den måste ju faktiskt komma nu!

Nu ska jag strypa kattfan som inte gör annat än att springa runt och skrika..

Over and out!
//Ström

"Den vackraste stunden i livet var den när Du kom..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0