Studentkryssning!!


Roligaste ever!

Ja, det har varit så roligt som jag trodde om inte roligare.. Jag har knappt någon röst kvar efter allt sjungande och gapande men det är inte så farligt, sånt går över. :) Kommer lägga upp alla bilder från kryssningen på facebook så ni som har mig som vän där får glo där ni andra får överleva med den här bilden på mig och SnyggLinus. :D

Efter kryssningen köpte jag och bästa Jenny pizza och käkade och nu ligger jag i min säng med taxfree godis och iskall cola. Sitter fint kan jag lova!

Snart ska jag sova riktigt skönt i min säng och lite fler timmar än vad det blev inatt/imorse och sen kanske det blir äventyr. Awesomeness! :D

//Ström
"I gotta feeling, that tongiht's gonna be good night"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0