26/3 -12

Har precis varit in och bekräftat mina ansökningar till högskolan, varför jag nu sökte, det vet jag inte riktigt. Jag vet faktiskt inte om jag vill plugga vidare eller inte men jag sökte iaf så får vi se vart jag tar vägen.

Har haft en grymt bra dag fram tills för typ en timme sen då drogs den ner totalt och blev rätt värdelös.. Menmen shit happens...

Helgen var skitbra med sänghäng på fredagen, jobb på lördagnatten och på söndagen umgicks jag lite med braa människor. En sak saknades bara (A)

Imorgon blire skuula hela dagen och sen förbi en eventuell sponsor till Alla barnens dag på vägen hem och sen ska jag dejta historiaboken hela kvällen.
Nu ska jag äta maat!

Over and out!
//Lena Ström

"Säg att det är okej, så vi kan göra om allting igen.. Håller om mig, så som Du brukade göra... "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0