29/2 + 1/3 -12

Ett par riktigt bra dagar. Eller ja hela veckan har än så länge varit riktigt bra och eftersom det är mitt sista sportlov någonsin så känns det ju skapligt bra att man avslutar när man är på topp! :)

Världens bästa Jenny klarade körkortet igår så jag spenderade större delen av dagen i en bil med henne och vi har skrattat så mycket att jag faktiskt har träningsvärk i magen idag. Bra träning tycker jag! ;)

Snyggve!

Blev lite fikande hos Gittan, Jennys mormor. Lika mysigt och roligt som vanligt.

Efter lite Jonathanmys så drog vi vidare sen också, men måste bara slänga upp en bild på hur tuff mosters favoritkille var igår.

Snygging<3 Lite sneda för det var inte jätteroligt att ha dom på sig enligt honom.. ;)

Sen blev det lite kaffe hos bästa Stefan och pratade lite med honom ett tag, också lika roligt och trevligt som vanligt. :)
Efter det gled vi mot Gävle för att Jenny skulle äta med Andreas och jag skulle hälsa på Thompan! :)


Glidarna på väg mot Gävle. Det var ju så fint väder igår också så det kunde inte ha blivit en mycket bättre dag, lite varmare kanske hade varit pricken över i.et men det dög faktiskt fint som det var! :)

Sen drog vi hemåt och var hemma vid elva ungefär och då snodde Jenny min dusch en stund och sen hämtade vi upp en full Linus och åkte runt lite och kollade läget. För en gång skull så var Fagersta mer dött än Norberg. I Norberg var det väldigt få ute men i Fagersta var det inte en enda människa. Vi såg kanske en bil och en lastbil. Härligt att bo i hålor! ;)

Men sen drog vi hemåt igen och jag var hemma runt halv 2. Har haft riktigt roligt, skrattat, sjungit och pratat en massa. Mer såna här dagar!!!

Jenny blir även 19 år idag!! Puss på Dig bästa Du! <3

Forever and always <3

//Ström

"Vänner är änglar som lyfter Dina fötter när Dina egna vingar har glömt bort hur man flyger" - Eleanor Roosevelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0