Bok, jobb och plugg

Ett provexemplar av boken är på väg till tryckning. Kommer inom 5-7 arbetsdagar. Häftigt, stämmer allt i det så skickas stora beställningen efter. Har ganska många böcker bokade och det känns hur bra som helst. En del av de som vill köpa den är människor jag knappt känner dessutom, häftigt! :D

Idag har än så länge varit en så mycket bättre dag än igår. Var en jäkla skitdag igår! Idag har jag pluggat och myst i solen vid Myntan med den bästa!
Följde även direktrapporteringen av bajenmatchen och ofc så vann vi över GIF Sundsvall. Hammarby, förevigt trogen<3
Nu ligger jag i min säng och har nyligen duschat och väntar på att klockan ska gå för ikväll blir det GM jobb! Står troligast i baren uppe med Bella. Awesomeness!
Har även fått lite söta sms som lyst upp min tillvaro en aning.
Nu gäller det bara att folk är trevliga ikväll/natt så har den dagen varit nästan perfekt!

BRA BRA BRA DAG!

Nu ska jag slötitta vidare på tv och försöka hetsa klockan lite.. :)

//Ström
"525 600 minutes, how do you measure a year and a life?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0