Bok klar!

Nu, äntligen är sista ordet i min bok skrivet! Skönt och jag känner mig jäklarns nöjd med den. Nu ska den bara rättas och diskuteras lite med min lärare och sen skickar jag in den för tryckning. Känslan är brutal kan jag lova. Häftigt, fatta då sen när jag står med själv boken i handen. Mina ord i en bok, mitt namn som författare.. Känslan<3

Jobbade i fredags, hur lite folk som helst så tiden gick rätt sakta. Men bandet som spelade var skitbra.
I lördags pluggade jag hela dagen och sen blev det utgång med Jenny, Jocke, Johan och Lina på kvällen. Bra som fan var det och fiina drinkar på GM! :)

Nu ligger jag i min säng, nydsuchad, och kikar på BB. Jag som inte skulle fastna för det men nu är jag helt besatt...

Nej, nu orkar jag inte skriva nå mer så...
Over and out!

//Ström

"Somliga säger vi lever i evighet, fast döden är de sannaste som dom vet..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0