Söndag!

Tillbaka igen då, kanske bara lite grann dock. Får se hur mycket jag orkar och hinner skriva framöver..

I veckan har det väl inte hänt jättemycket.
- Umgåtts massor med bästa Jenny och även Stefan har man hunnit med att dricka lite kaffe och babblat med.
Båda två är helt underbara människor som får mig att må så jäklarns bra. :)
- Fått klart att jag fått sommarjobb på Lärkan i sommar och det känns riktigt skönt!
- Haft riktigt dryg magkatarr som jag slagits med massor.
- Jobb på GM fredag- & lördagnatt.
- Sagt alldeles för mycket utan att tänka efter riktigt innan. Meeen det ska förklaras inom det närmaste dygnet.

Det är väl ungefär vad som hänt överlag så där.
Just nu ligger jag i min säng och är allmänt trött och på ett rätt pissigt humör. Godissugen är jag också.

I veckan blir det pluggande till max, jobb på GM på studentfesten på onsdag och sen plugga ännu mer!

Over and out!
//Ström

"Kom änglar, kom älvor det börjar bli kallt
graderna sjunker så fort överallt och det hjärta som skulle
bli ditt på nåt vis det fryser nu sakta till is..
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0