5/5 -12

Jaop, var ledig från jobbet igår och det kändes rätt skumt... Men jag hittade på saker att göra ändå, först efter skolan så drog jag hem och käkade och läste lite.. Sen kom bästa Jenny förbi och tog en rök. Hon tvingade mig även att följa med till ICA, sen skjutsade hon mig till Sandra.. Kikade på hennes lägenhet, till ICA igen, busade med Wilma och sen kollade vi på film, jag och Sandra.. "Stockholm Östra" - Riktigt bra fast den var jobbig för jag blev så nervös på dom men riktigt sevärd film. Kul att umgås med Sandra igen också, det var bra längesen känns det som.

Idag har jag vaknat med ett leende på läpparna, städat och fixat lite.. Mördat lite tid genom att fastna i boken jag läser, Simon och ekarna.. Kärlek till boken <3 Nu ska jag snart göra en trippelvolt in i duschen, läsa lite mer, grilla oxfilé med bästa grannarna och sen kanske läsa lite till innan det är dags att åka mot jobbet. Najsligt, innan ska jag nog hinna träffa Linn och Linnea en snabbis också eftersom Linnea är mitt största fan och ska köpa min bok och så är det ju alltid trevligt med en rök sådär ibland. :P

Men nej, nu ska jag smygläsa lite faktiskt innan jag hoppar in i duschen, är helt besatt av boken!

Over and out!

//Ström

"På rosa moln svävar jag omkring och jag njuter av alla vackra ting och jag tänker aldrig mer komma ner, jag tänker stanna här för evigtevigtevigt!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0