...

Slår på stort och slänger ihop ett inlägg till när jag ändå inte kan sova...

Ligger här och nojar lite över projektarbetsrapporten som skulle varit inne i onsdags men som jag verkligen inte får ihop... Men imorgon efter skolan så får jag fan lov att ta tag i det...
Inge jobb imorgon och det känns rätt skumt. Så jag ska roa mig med att mysa och nöta snyfftfilmer, lär ladda upp med minst 10 lakan.



Men på lördag så blir det jobb iaf men innan det ska jag städa lite och kanske träffa en viss person en liten stund.

Jag hade inte så mycket mer att skriva så har lurat in er här i onödan kanske men skyll er själva som blev nyfikna.. ;) Det ser bra ut i min statistik iaf och jag kan lova att nästa inlägg kommer bli mer intressant än så här!

BTW så är det 27 fucking skoldagar kvar! 27!!!

Over and out!

//Ström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0