Helg avklarad!

Sådärja, då var en till helg snart slut..

I fredags så stod grillning på schemat och vi blev en mer än vad som var planerat. Kristin hakade på, roligt när man blir fler. Allt blev väldigt försenad men när alla väl var där så var det riktigt trevligt. Något som verkligen borde göras om! Kom hem runt 1 på natten men somnade inte förrän strax innan 4..

Sen vaknade jag ju såklart kl. 9 och var pigg trodde jag... Fast var ändå tvungen att gå upp för vid elva sen så gled vi mot Västerås. Jag, mammi och Malin så kollade vi på spexet och sen handlade och åt på IKEA. Sen var det direkt hem och vända och så till Fagersta, förbi Linn och sen ner till jobbet. Efter jobbet så drog jag upp till Linn igen, pratade ett tag och sen hem.. Var hemma runt 4 och frös så det gjorde ont så kunde inte sova på ett tag men somnade till slut iaf.

Blev väckt av en viss Sandra idag och kommer inte ens ihåg vad vi sa mer än att jag ska dit sen och hämta något.. Idag ska jag först plocka lite här, ta det lite lugnt, hem till Sandra en snabbis, handla och sen ska jag till Kristin ikväll också. :) Skön dag! Fint väder idag också och det gillas skarpt!

Veckan som kommer så går jag i skolan måndag-onsdag och sen är torsdag och fredag ledigt! SOFT! Fast jobbar åtminstone onsdagkväll/natt.. :)

Nu: Musik och facebooknördande!

Over and out
//Ström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0