Sol, plugg och musik!

Igår vaknade jag alldeles för sent med tanke på att jag skulle vända tillbaka dygnet för att kunna komma upp imorse. Vaknade runt 13 men sov verkligen som en gud så ville verkligen inte gå upp när klockan ringde vid 9 som var tiden då jag hade tänkt gå upp.

Efter nån timme så kom bruuur på besök och sen kom även Malin, Miguel och Jonathan. Det blev spontanpizza/kebab fast vi dissade mamsi och pappsi. Riktigt trevligt var det!
Sen spenderade jag resten av dagen åt att skälla över rapporten. Sen se hammarbymatchen och skrika lite där över den förbannade linjedomaren som var helt tänd på att döma offside trots att det var långt ifrån offside en del gånger. Arg var bara förnamnet för vad jag var. Matchen blev oavgjord iaf, lite besviken men bättre än förlust i alla fall.

Sov kasst inatt, mycket pga att jag sov för länge på dagen. Var alltså sjukt trött när jag vaknade imorse men hårding som man är så släpade jag mig till skolan trots det och det blev en helt okej dag.
Blev dock halvt döv eftersom brandlarmet gick i skolan och det låter inte lite. Trodde det var övning så skrek först ut: jag orkar inte! Men det var tydligen inte det för kom brandbilar sen men var inget farligt iaf.. :P
Sen drog jag, Madde och Mirre iväg för att käka Kina... Det satt fint som fään!
Träffade även Karro en stund och fick en dos av bebismys.
Efter skolan så mutade jag mig själv med lite ben & jerry's och sen satte jag fart med att skriva rapport och FINALLY några timmar senare så är jag faktiskt klar! SÅ SKÖNT!

Dagen som så har överlag bestått av en jäkla massa sol, plugg och fiina vänner! Nu ska en väldigt trött Lena ta en latte, mysa in sig i sängen och läsa världens bästa bok.

Over and out!

//Ström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0