RiP mormor

Nu skriver jag lite i min blogg igen.. insåg just att jag ville ha någonstans att skriva av mig på.. så here I go... valfritt att läsa så klaga inte på något..

Den 4/10 så rasade min värld... Älskade mormor dog alldeles för ung..
Vila i Frid Adelé Irené Johanna Skogsberg 14/2 42 - 4/10 09 <333

Tanken har väl snuddat mig men aldrig att den nuddat mig

på nåt sätt inte tänkt mig att det skulle va såhär

 

Jag vandrade hem men kom vilse på vägen
förlora min vän, mitt liv och min ängel
Har tappat all kontroll, kan inte ta beslut
Jag är fast i en cirkel och hittar inte ut

Lilla älskade mormor vad jag saknar dig mitt hjärta
Ingen kommer någonsin förstå, hur mycket det smärtar
Tårarna kan inte sluta forsa ner för mina redan rödgråtna kinder
Mormor du skulle ju hjälpa mig över alla höga hinder

Jag försöker vända blad men allt går tillbaka till det förra
Jag orkar inte tänka längre allting bara snurrar
För här står jag med alla minnen som du gav
Och undrar och frågar vad fan finns det kvar?

Jag dränker mig själv i ett hav av tårar
Jag är ute till havs och förlorat min åra
Tiden går och jag vill hålla dig hårt
Att släppa dig nu, för mig är det svårt

hör tårar ta mark men det är väl ingen som serh
hennes vålnad är stark så det är väl inget problem

Mitt hjärta slår hårda slag mot min bröstkorg
Allt blir svart och snurrigt och jag fylls med en oändlig sorg
Jag minns mormor när du skällde på mig när jag ställde något snett
Du skulle se arg ut men när du försökte så var det det roligaste jag sett 

När man kom till dig ibland så lös du upp när du såg mig
Tittade som en ledsen och frågade: har du cig. med dig?
Eller när man överraskade dig på morgonen och du såg vettskrämd ut
Alla dessa stunder är plötsligt slut 

Jag vänder mig till dig gud och ber dig lyssna
För mitt skrik kommer aldrig nånsin tystna
Hur fan gör man när allt tar så snabbt slut
Vad gör man när man inte vet om man står ut?

Lilla mormor, nu kan du vara lugn
Aldrig mer behöva oroa dig eller känna dig dum
Jag ber dig att alltid sväva nära mig
Älskade lilla mormor vad jag Älskar Dig 

Vila i frid
Tack för att Du var en underbar tillfällig gäst i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Elin

hoppas allt blir bra!! <3

2009-11-21 @ 11:35:46
URL: http://momentofweakness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0