hosthost

Jag var hemma från skolan idag för jag hostade hela natten och kunde då inte sova så jag blev hemma och sov ikapp lite men imorgon ska jag till skolan igen om jag nu inte hostar hela natten igen, får hoppas på det bästa.

Efter skolan imorron ska vi dra till vildanden och käka för att Malin fyller år, usch så gammal hon blir ;)
Efter det blir det lite fika hos Malin och Miguel och sen följer jag med Jennie och Martin till Västerås och är där till på måndag morgon (Y)

Sen på tisdag ska jag till Västerås igen för då ska jag till tandläkaren kl 1. Vill bli av med den jävla tandställningen snart. På onsdag ska jag till lasarettet fast då i fagersta som tur är så jag slipper sitta och åka till V-ås igen. :P

ÅÅåh vill att pappa ska komma hem nu, är hungrig som en gnu!

Nu ska jag kika på tv och pussa lite på katterna

//Ström

"Jag hatar citat, berätta för mig vad Du vet istället."

Kommentarer
Postat av: mysan

kommer hem imorgon :)

2010-12-02 @ 19:56:32
URL: http://hildamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0