nattliga funderingar

Jag kan inte somna... Klockan är 2 och jag har skittråkigt eftersom jag inte kan somna. Jag är trött men har för mycket funderingar i huvudet som jag inte kan sluta tänka på.
Jag saknar Jenny! Vill att hon ska vara här nu och säga att allt blir okej och bara va så där störd som bara hon kan så hon kunde få mig att skratta...
Nej usch jag vill inte slänga upp värsta deppiga blogginlägget så nu tänker jag skriva om något annat.

Älskade Jenny <3

Jo, alla ska alltid ha en "nystart" "börja ett nytt liv" o.s.v. så fort det närmar sig nyår och det blir jag lite full i skratt över för det är likadant varje år och inte fan förändras något. Visst jag har ingenting emot att människor inte gör radikala förändringar i sina liv men sitt inte och säg då att ni ska börja ett nytt liv! Samma sak med alla jävla nyårslöften som man aldrig håller. Jag satte ett nyårslöfte när jag var typ 12, att aldrig ha ett nyårslöfte. Det skapar ju bara besvikelse om man har ett nyårslöfte som man sen inte kan hålla. Ta och sätt upp rimliga mål istället och ta det steg för steg så blir det både lättare och roligare och se förändringarna. Man får ju göra som man vill men det är iaf min åsikt. Så jag tänker inte ha något nyårslöfte, jag har mina mål som jag strävar efter oavsett om det nyss varit nyårsafton eller inte och det går hur bra som helst med dom. Sakta men säkert, steg för steg.

Och på tal om ingenting *puss på finaste... ;)

//Ström

"En resa på tusen mil, börjar med ett fotsteg..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0