På G!

Börjar bli lite pepp på allt igen.
En viss människa som jag nyss lärt känna kanske lyser upp min tillvaro lite grann. :P
plus de gamla malätna underbara vännerna jag har. <3

Jag är skapligt trött just nu så snart ska jag krypa ner under det varma täcket och söööva! Skönt
Imorrn slutar jag 12, så skönt. Men jag hinner typ hem och vända sen ska jag till dagis och hälsa på lite och samtidigt hämta Wilma och mitt praktikomdöme. Myyys saknar de på biet så mkt så det är sjukt ibland, men så lätt blir de inte av med mig så jag kommer minsann och hälsar på ibland.

Sen ska jag hem råplugga till de två proven jag har på måndag, Först gympaprov det första jag gör på morgonen och sen matteprov strax därefter.. -.-'' Eftersom jag inte fattar allt på matten så ska jag våldgästa bästaste Tina och Owe imorgon så Owe får hjälpa mig lite. Tycker det är ganska dumt att våran mattelärare bara är på brinell måndag, tisdag för jag märkte idag att jag inte fattade allt så då har jag inte en chans att få hjälp innan provet om det nu inte hade vart för att Owe är så schysst att jag får komma upp dit på hans lediga tid. menmen...

Nu är det inte långt kvar tills jag åker Sthlm och hälsar på Mysken!!! Och inte långt kvar tills jag får träffa my loverboy!!! Och inte långt kvar tills jag får vara ledig i tre veckor!!! Och inte långt kvar tills julafton!!! Och igår var det bara 7 månader tills jag fyller 18 så nu är det mindre än 7 månader kvar!!!! :)

//Ström

"Matematik är som kärlek - en enkel idé, men det kan bli komplicerat."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0