seegardag

Jag är i Sthlm nu btw. Igår gjorde vi inte så mycket, kollade på film och snackade massa skit. :)

Idag har vi haft en riktig segardag, Vi vaknade vid 12 - halv ett och käkade lite frulle sen förflttade vi oss in i vardagsrummet och My har kollat på skidor hela dagen medan jag har pluggat, facebookat och fixat hennes bloggdesign. Nu sitter vi och chillar lite och My kollar fortfarande på skidor och jag sitter här och typ vill skjuta alla skidåkare. ;)

Snart, snart så åker vi ner på stan och ska på Magnus Betnér! Fattar ni hur pepp jag är????
Jenny skulle ringa mig också men jag vet inte när och jag vill inte messa och fråga ifall jag väcker henne för det verkade inte som att hon hade sovit så mycket inatt. :/

Nu ska jag terrorisera My lite grann tror jag :P

//Ström

"Ibland måste man göra saker som man inte vill för att i slutändan få som man vill." - Stulen av My!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0