13/12 -10

Dags för en uppdatering igen, har ju hört att en viss person tkr att jag är dålig på att uppdatera så nu får jag se till att ta mig i kragen då.

Mysken var här i fredags och hade fredagsmys med mig och sen gjorde vi snöänglar på malmheden mitt i natten och sen åkte vi ner för kullen bredvid dagis (min gamla lågstadieskola), fick lite flashbacks när jag åkte i backen. :)
SnyggMy i snön! Fler bilder kommer jag slänga upp på facebook. :)

Sen i lördags var jag med My ett tag och kollade på tråkskidor och sen när hon åkte hem så började jag städa mitt rum och så råkade jag möblera om lite och det blev huur bra som helst. :P Sen på kvällen följde jag med Malin och Miguel till donken och på vägen hem tog vi en sväng förbi Sebbe och Tobbes fest. Det var trevligt.

Igår (söndag) så vaknade jag kl. 15.30 typ hehe.. Sen låg jag i sängen resten av dagen och pratade med sött trevligt folk på FB-chatten. Somnade halv fem i morse så jag hann bara sova två timmar inatt. INTE SKÖNT!

Härjat typ hela dagen pga övertrötthet men det var riktigt roligt! (Y)
Just nu sitter jag och pratar med BästasteJenny i telefon, vad skulle jag göra utan Dig? <3

//Ström

"Om vi ingen vinter hade skulle våren inte vara så angenäm, om vi aldrig mötte motgång skulle välståndet inte vara så välkommet
" - Anne Bradstreet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0