8/11

Har precis kommit hem från praktiken. Vi hade få barn idag så det blev en myyyysdag! :) Nu sitter jag här och väntar på Jenny som ska komma och förgylla min tillvaro. Underbara människa! <3
Ikväll ska jag även hjälpa Malin att fixa sin blogg lite.

Jag undrar vad det är för fel på vissa människor föresten. Vissas hjärnceller verkar inte hänga med riktigt. Att man ska lära sig av sina misstag verkar ju vara en omöjlighet för vissa. Fyfan alltså man måste ju tänka lite längre än näsan räcker men nejnej man tänker att allt ska lösa sig. Men om man tänkt så sen man var 14 så kanske man borde lärt sig nu att allt inte löser sig själv, att man faktiskt måste använda sin hjärna för att det ska funka. Fan vad jag blir trött på vissa människor sen kommer man och klagar hos mig och säger att livet är så jävla hemskt och allt är så jobbigt. Men om man lägger alla problem på hög så är det ju klart att det blir jobbigt. Fan ta tag i Ditt liv!!! -.-''

Nej nu skiter jag i det här!

//Ström

"Det bästa sättet att ta sig ur ett problem är att lösa det, inte att skjuta det framför sig...
" - Alan Saporta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0