Äckliga snö, äckliga rygg, äckliga buss...

Idag har det inte varit min dag...
För det första; Det är hur mycket äcklig jävla snö som helst och det är bara början på november! Det är kallt, blött, halt, drygt och äckligt med snö. Det enda positiva med det är att det är fint att titta på INIFRÅN men jag måste ju gå ut i skiten!

För det andra; Jag har hur ont som helst i min rygg, kunde knappt komma upp ur sängen imorse och när jag kom till skolan så hade jag så ont så jag mådde illa så jag åkte hem efter att vara nära att svimma för att jag gick för fort. Det tog EN TIMME att gå från byn för att jag var tvungen att gå så sakta. Tre gånger så halkade jag till lite så jag rörde mig för fort och spände ryggen och varje gång snurrar det till i ögonen och det kändes som att jag skulle tuppa... Det enda som inte gör äckligt jävla ont är att ligga ner på mage med huvudet högt (typ svanka) och benen raka. Men då måste man ligga helt stilla för annars gör det ont, och hjälper alvedonen?? NEJ!

Och det tredje; Med tanke på de andra två grejerna så var det ju inte ett plus att bussjäveln var försenad imorse med 20 min, fick stå där och frysa arslet av mig i den äckliga snön och den äckliga ryggen!
JA JAG ÄR BITTER!!! Men det här är fan inte min dag!

Nu går jag och lägger mig!

//Ström

"Snälla, döda mig sakta" - RMK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0