Allhelgona...

Vid halv elva så ringde Sandra till mig och frågade om jag kunde ta Wilma ett tag och snäll som jag är så säger jag ja. Så jag och Wilma har målat idag, eller ja Wilma målade och mer på mina händer än på pappret men vad gör det? Sen har Wilma jagat lite katter också, ganska underhållande att se en 1½åring springa runt och skrika MAAAOO efter Smulan som så fort Wilma vände sig bort så började Smulan jaga efter henne istället. Tror de lekte tatten eller nått. Söta var dom iaf. :D

Sen var vi till gravarna och gjorde fint, ställde dit blommor och tände ljus. Saknar mormor så det gör ont ibland och idag var extra jobbigt. Det blev jättefint iaf.


Mormors grav <3



Bosses grav <3


Nu ska jag kika klart på Idol!

//Ström

"I'm not afraid to take a stand, everybody come take my hand and we'll walk this road together..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0