Blubb

Vi är skittrötta men vi ska snart ner på stan och handla lite och kika i affärer. :)
Just nu ligger jag och väntar på att segMy ska bli klar därför skriver jag lite här för att få tiden att gå snabbare. :P
Imorrn åker jag till morfar och äter med honom och pratar lite, det tar typ en timme att komma ut till akalla, det är rätt segt men vad gör man inte för att träffa sin morfar lite? :)
Det jobbiga är bara att han har slutat röka så då vill inte jag sitta och röka när jag är där, så jag får köra hårt på snus imorron. Jag tycker han är jätteduktig, han har typ rökt sen han var elva och är nu 73 typ och lyckas sluta, det är riktigt awesome. :)
Jag saknar Jenny, vi är fan typ beroende utav varandra, för lång tid borta från varandra så känns det helt fel. Fatta när jag flyttar då lär ju vi gå under. :O
Nej nu ska jag kika fejjan en sista gång sen tjata lite på My :)
//Ström
"Amor vincit omnia!"

Kommentarer
Postat av: Jenny

KOM HEM, vi börjar om igen, vi glömmer allt, i sthlm är det så kallt ;). <3

2010-11-03 @ 16:46:15
URL: http://eriicssonj.blogg.se/
Postat av: Malin

sen han var 17 men iaf :D <3

2010-11-04 @ 17:12:58
Postat av: Leeenaa

Jenny: haha!

Malin: Han sa 11 till mig...

2010-11-04 @ 23:18:19
URL: http://leeenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0