Dålig uppdatering igen.

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen men jag har återigen inte orkat och det är ju inte direkt många som läser så det spelar ju inte sååå stor roll men ändå, nu blir det uppdaterat igen.

Sååååå vad har hänt?
Förra veckan var sista praktikveckan, vilket var väldigt sorgligt. I fredags så grinade jag lite till och från hela dagen för jag ville verkligen inte sluta, fick en jättefin ros och en almanacka som "avskedspresent". Jag saknar mina barn och personalen så otroligt mycket redan. :(
Men idag var jag dit och hämtade Wilma från dagis så då fick jag träffa några en stund iaf och de är så söööta! :)

Som sagt jag lånade Wilma ett tag idag och vi hade det jättemysigt. Åt mellis, jagade katter, lekte med webkameran, lyssnade på musik och kollade på youtube klipp.

En av hur många bilder som helst :) Sötan!
Har även massa filmer på henne när hon dansar och grejer men orkar inte lägga in dom på datorn nu så de kommer kanske upp sen men får se. :P

Jag har fått min bebis nu också, jag döpte honom till Göran och han är så fiin! :)
Där har ni honom! Älskling! <3
Han är såååå underbar!

Nej nu ska jag kolla facebook lite mer och sen kika tv och sova!

//Ström

"Barn är ett folk och de bor i främmande land, detta land är ett regn och en pöl och över den pölen går pojkarnas båtar i bland och de glider så fint utan köl..." - Olle Adolphsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0