dålig uppdatering...

Jag har inte orkat skriva nått på länge. Sista praktikveckan börjar på måndag.. blää vill inte sluta för jag trivs så bra.

Igår skulle jag varit ledig hela dan och bara varit halvdöd men så blev det ju inte. Drog till fagersta vid tio och klippte mig hos Jenny V och sen träffade jag Christian vid ett och efter det drog jag och Mirre och käkade lunch. Åkte hem med pappa vid tre och drog nästan dir upp till farmor och drack kaffe och pratade massa. UnderbaraTant<3 Jag hade bestämt mig för att bara sega hela kvällen och kolla på Idol med Mammi. Men även det ändrades och jag drog hem till Sandra vid åtta istället. Var ute och gick ett tag med BästasteJenny vid elva typ. Sen drog jag ner på byn och spanade läget med Sandra och Zara. Kom hem typ vid två och slocknade på en gång. Aaasrolig dag/kväll! :)

Men idag så har jag bara segat. Har fortfarande sovkläder på mig och har varit utan BH hela dagen! SÅÅÅ SKÖNT!
Ikväll ska jag försöka tvinga min Mammi att kolla på film med mig om det inte blir ändrade planer.......igen!

Nej nu orkar jag inte skriva mer!

//Ström

"Tillsammans går vi fram och vi ser, Du och jag kan ändra vår dröm till verklighet och vi vet att hjärtat visar vägen till ett mål i evighet..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0