Hemma...

Okej, jag saknar redan Sthlm...


Idag åkte jag ut till Akalla och hälsade på morfar, vi pratade jättemycket och det var hur mysigt som helst.
Tog tunnelbanan till T-centralen vid fem. När jag kom ut från T-cen så går jag där lite fridfullt och skriver sms och tittar inte ordentligt vart jag går men så skulle jag stanna upp och titta vart jag var då vart jag än vänder mig så står det poliser och halft skrattar åt mig.
Då har jag gått in i en ring av poliser som står och pratar med varandra så jag typ snurrar runt och tittar för jag blev ganska chockad. Då står det typ 10-15 poliser och skrattar ÅT MIG! Jag kände mig så jävla dum så jag typ ler jättefånigt och smyger ut ur den där ringen... okej JAG DOG! Och så var de ju tvungna att vara sådär sjukt jävla snygga också... Fan alltså.

Det var dessutom hur mycket poliser som helst där, piketer, hästpoliser, kravallpoliser, hundpatruller. Så först fatta jag ingenting. Jag var helt säker på att det typ hade varit värsta terroristdådet och att jag hade råkat hamna mitt i det. (JA jag är ganska dramatisk) men så går det upp för mig att det är hockeymatch mellan AIK och DIF så då fattade jag lite iaf. Varför nu poliserna hängde på vasagatan fattade jag väll inte riktigt. Det var typ bara snälla små bilar som åkte där men det var säkert nån mening med det också. Antagligen var det för att de skulle jävlas med mig.. ;)

Jag underhöll nog ganska många poliser iaf där när jag gjorde bort mig och ställer mig mitt i deras lilla "pratcirkel". menmen, Hellre att folk skrattar när jag kommer än att de gråter! (Y)


Ja jag är hemma nu iaf men nån bildbomb blir det inte. Det blev typ 5 bilder tagna men det är skitsamma. Kul som fan har jag haft iaf. Men jag längtar tills i sommar när jag och "Masken"(=My) ska ha vinkvällar på hennes balkong!
Nu ska jag slänga på en film och sova i MINMINMIN säng. Puss på "Masken", Rågsved och Sthlm! <3

//Ström

"Den mest bortkastade av dagar är en dag utan skratt
" - Nicolas Sébastien Roch de Chamfort




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0