Rågsved!

Sitter nu i Rågsved hos Mysken, vi har precis kollat på tjenare kungen (SKANDAL My hade aldrig sett den).
Nu sitter vi och chillar lite, My löser korsord och jag skriver här och typ hjälper henne lite. :P
Jag och mamma hade mysigt i förmiddags också, först var vi och kollade på gamla huset i Hässelby Villastad. Fiinfint, sen åkte vi och tittade på lite olika ställen och sen följde jag med till Ingrids grav och gud vilket fint kors det var. Sen tog vi också en lite promenad runt begravningsplatsen och tittade lite. Sen åkte jag även med och kollade vart hotellet som mamma skulle bo på inatt låg. Sen åkte vi tillbaka till Vällingby och tittade lite på torget, handlade på lagerhaus och fikade på palas, där mamma ofta fikade med Jennie när hon var liten. Det var mysigt men verkligen SVINDYRT! 96kr för två kaffe, en chokladboll och en biskvi. :O Sen tog jag tunnelbanan ut hit till lilla Rågsved.
Haft en riktigt bra dag och imorgon startar jag och My vårat Sthlm By Daylight! TYP! :) Vi börjar på söder sen får vi se vart dagen tar oss. Vi ska fan spana in huset där Jonas Gardell bor. :)
Nej nu ska jag vara social med Mysken, Hare gött!
//Ström
"Jag ska lämna den här hålan med blåljusen på jag ska långt så långt bort härifrån..." - Tjenare Kungen

Kommentarer
Postat av: Malin

åå vad mysigt det lät :) <3

2010-11-02 @ 11:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0