Sista dagen :/

Idag åker jag hem... Lite segt för vi har haft riktigt roligt.
Igår lämnade My mig helt ensam på en perrong! :O Hon sprang på tåget så ba stod jag där helt själv! Det var faktiskt roligt som fan men kände mig lite ensam när tåget åkte iväg. haha!
Hon trodde hon skulle kunna skjuta upp dörrarna igen men det var ett gammalt tåg så det funkade inte så där stod jag på andra sidan dörren och när tåget åkte började jag asgarva så jag var tvungen att ringa upp henne för jag ville inte stå där helt ensam och bara skratta för mig själv. Fyfan det var riktigt roligt.
Sen när vi skulle åka från t-centralen ut till My så krånglade tågen _lite_ så det var 20 min mellan två tåg. Sen det första tåget som kom blev så fullt så vi kunde inte ens komma på det. Vänta lite till och då tog vi det som gick till Högdalen istället och sen buss därifrån. Det tog EN TIMME att komma hit... My var _ganska_ arg och skulle bombhota SL och så. Det var lite segt.
Idag åker jag till Morfar en sväng och hälsar på lite. Jag ska åka helt själv på t-banan, känner mig väldigt duktig att jag faktiskt vågar det. :D Är där i några timmar sen åker jag till t-centralen och möter My och sen åker vi till Västerås och antingen får skjuts därifrån av Jenny, Lena och Andreas eller byter till tåget mot Fagersta. Får se hur det blir. :)
Nej, nu ska jag nog snart väcka My med våld... (Y)
//Ström
"Intet är som väntans tider, tiden lider och vi med den..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0