Underbara vänner

Nu är det så här att jag har två helt underbara vänner. Jag har många vänner som är hur bra som helst men dessa två är jävligt speciella. Den ena av dom är som den närmsta syster och den andra är världens bästa vän!

Jenny Ericsson
Hennes initialer sitter t.o.m på min hud..
Det är min absolut närmsta vän. Jenny vet exakt allt om mig. Hon vet det som ingen annan vet. Hon känner mig nästan mer än vad jag känner mig själv. Jag bestämde för längesen att jag ville tatuera in hennes initialer på fotleden för att känna ännu mer att hon alltid är med mig och jag alltid är med henne och det känns. När vi tjaffsar lite så svider tatueringen, när jag är nervös för hennes skull så kliar den. Visst det kanske är nån undermedveten psykisk grej som gör att den gör det men ändå, själva grejen. Det känns faktiskt så!
Jenny, jag älskar Dig mer än livet i sig, det går inte ens att beskriva hur mycket det faktiskt är. Att vi skulle bli vänner är något som någon från ovan bestämt för jag har aldrig i mitt liv haft en så här bra vän. Vad som sker och vad som än händer så kommer vi föralltid alltid att vara vänner. <3<3<3

Den andra människan betyder också sjukt mycket...

My Tallgren

Vi har ju inte direkt avgudat varandra från första början. Vi har varit jävligt osams och jag har tyckt jätteilla om Dig i vissa stunder när vi var yngre men nu på senare tid så har vi bara kommit närmre och närmre varandra. Du är en helt awesome vän även om Du är världens fjortis ibland så är Du nog den skönaste fjortis som finns i hela världen. Jag är så glad att jag slutade att tycka illa om Dig och faktiskt se hur bra Du är. Det finns inga som gör Sthlm med lika stor stil som Du och jag och det fanns inga snyggare människor i Rågsved v.44 än vi.
Du är helt underbar och jag kommer alltid finnas för Dig såsom Du alltid finns för mig! Älskar Dig vännen! <3<3<3

// Ström

"Att ha en vän är som att vakna och känna att solen skiner"

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ingen kan med ord förklara hur värdefull du är för mig <3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-11-15 @ 22:58:57
URL: http://eriicssonj.blogg.se/
Postat av: My

Lena du är en fantastisk vän och jag kommer alltid finnas vid din sida! Älskar dej <3<3

2010-11-16 @ 16:52:25
URL: http://hildamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0