Underbart!

Jag älskar min praktik, vill inte att den ska ta slut... Det är bara två veckor kvar nu och jag vill verkligen inte. Jag trivs som fisken i vattnet både med barnen och personalen. Det är ju två av mina gamla dagisfröknar jag jobbar med, har ju fått en helt annan bild utav dom nu men inte en ett dugg sämre bild!
Usch jag vill verkligen inte sluta, blir deppig bara jag tänker på det och känner jag mig själv rätt så kommer jag väll böla den dagen jag slutar.. :(

Idag hade vi få barn så vi har härjat ganska mycket och den skönaste kommentaren som sas var av Pia (min handledare, tror jag. Inte säker på vem av dom som är min handledare men iaf) När hon skulle gå hem så kom den..
Pia: Arbeta inte för mycket i helgen nu.
Jag: nejnej det är ingen fara.
Pia: Håll upp benen men håll ihop dom!
Så jävla klockren kommentar! :D

Och på tal om ingenting, puss på finaste! <3


Nej nu kanske jag ska slänga mig i sängen iaf så kanske det blir måndag fortare!

//Ström

"Det är så logiskt alla fattar utom Du. Du har inte en aning, att jag tänker på Dig precis just nu..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0