Ny design

Nu har jag fixat min blogg och ska därför börja skriva igen, har tagit bort massa gamla inlägg och det blev bara två kvar.

Vissa saker vägrar fungera, det är fel bakgrundsfärg och grejer men min dator vägrade där så det fixar jag sen.

Nu sitter jag och segar och ska snart kika lite på How I met your mother kanske. Jag är skapligt trött och längtar tills imorron men jag kan inte gå och lägga mig för att sova riktigt än tyvärr. :(
Imorron åker jag till Mysken i Sthlm, det gillas! (Y)

Satt nyss och kollade igenom lite bilder på min dator, tittade länge på bilderna i mappen "Stinget" och usch vad jag saknar honom. Det gjorde nästan ont att titta på bilderna. Många bilder får mig att le pga alla fina minnen... Men samtidigt gör det så ont, för jag kommer aldrig kunna få några fler minnen med honom, aldrig mer...
Älskar Dig Stinget! <3
21/1 79 - 31/1 08 :/

Nej nu slänger jag på lite HIMYM för att bli lite glad.

//Ström

"Glädje är som ett ljus. Tänder du det för andra, faller skenet tillbaka på dig själv"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0