11/4 -11

tjenäää!
Jag har haft en asbra helg! I fredags umgicks jag med Jenny och vi härjade runt lite här och var, avslutade med film hos mig!
I lördags var det tjejkväll hos Nina i Fagersta med Nina, Jenny, Mirre, Kristin och Sandra. Hur trevligt som helst med nachos, wii och massa prat! Skapligt lyckad kväll!
I söndags rensade jag mitt förråd och fixade lite så nu är det fint där inne igen. :)

Om 5 dagar åker jag äntligen till Sthlm igen, tar med mig Tette (Myskens lillebror) också. Så vi ska hitta på saker med honom hela veckan och får antagligen med oss en liten Jenny också! Myyyyyys! :D

Nej nu ska jag dyka ner under täcket och kika på film tills jag somnar.

//Ström

"I Dina blå ögon speglas jag, I Dina blå ögon finns havet och himlen...."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0