Tillbaka...

Tog en paus för jag orkade inte/ville inte/hade inte tid att blogga, men nu tror jag att jag är tillbaka...

Det har hänt ganska mkt småsaker sen sist jag skrev men allt orkar jag inte rabbla upp..
Har praktik på treklövens förskola just nu och det är ganska drygt och är rätt trött när jag kommer hem, inte så lugnt att ha 25 st 4-5åringar att spendera hela dagar med. Blir lite slut i huvudet. (värre än vanligt)

Orkar inte heller blicka tillbaka och berätta något alls vad som hänt sen sist jag skrev utan jag blickar framåt och har koll på vad som ska hända!
Ikväll ska jag umgås med min bästaste vän Jenny och vi ska försöka hitta på nå kul att göra, skulle vilja ta en långcykling men frågan är om hon orkar det.. hehe latmasken biter jävligt hårt där ibland, men vi får se vart kvällen tar oss. :)

Sen imorgon blire fagersta på kvällen, i värsta fall blir det ofrivillig långpromenad därifrån om jag inte hittar skjuts, men vad gör det? Kan vara rätt skönt det också.. ;D Men vi ska ha tjej/pyjamaskväll hos Ninahoe men middag, skitsnack och godis. MYYYYS! Sen på söndag blire slappt och bara andas innan det är dags för en ny vecka på treklövern sen kommer det efterlängtade påsklovet och älskade Sthlm! <3

Awesomeness! Nu ska jag fixa klart mig och sen cykla till praktiken...

//Ström

"Var inte rädd, jag går bredvid. Kom ta min hand, jag håller i Dig. Se på oss nu, livet är vårt..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0